Politica de Returnare

Politica de Returnare
Data intrării în vigoare: 26 Aprilie, 2020

Politica noastră durează 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziționare, din păcate nu vă putem oferi rambursare sau schimb.

Pentru a fi eligibil pentru o returnare, produsele dvs. trebuie să fie neutilizate și în aceeași condiție în care le-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

Mai multe tipuri de produse sunt scutite de restituire. Produsele perisabile, cum ar fi mâncare, flori, ziare sau reviste nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase, lichide sau gaze inflamabile.

Articole suplimentare nereturnabile:

  • Gift card-uri
  • Produse software descărcabile

Pentru a finaliza returnarea dvs., avem nevoie de o chitanță sau o dovadă a achiziției.

Vă rugăm să nu trimiteți achiziția înapoi la producător.

Există anumite situații în care se acordă numai rambursări parțiale: (dacă este cazul)

  • CD, DVD, bandă VHS, software, jocuri video, casetă sau înregistrare de vinil care a fost deschisă
  • Orice articol care nu se află în starea inițială, este deteriorat sau lipsesc piese din motive care nu se datorează erorii noastre
  • Orice articol returnat la mai mult de 30 de zile de la livrare.
Rambursări (dacă este cazul)

Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. Vă vom anunța, de asemenea, despre aprobarea sau respingerea restituirii dvs.
  Dacă sunteți aprobat, atunci rambursarea dvs. va fi procesată și automat se va returna suma pe cardul dvs. de credit sau pe metoda originală de plată, într-o anumită cantitate de zile.

Rambursări tardive sau lipsă (dacă este cazul)

Dacă nu ați primit încă o rambursare, verificați mai întâi contul dvs. banca, apoi contactați banca responsabilă de cardul dvs. de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial.
  Adesea, există o perioadă de procesare înainte de a fi înregistrată o rambursare.
  Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea dvs., contactați-ne la adresa de e-mail: officialteomusic@shop.teomusic.ro.

Articole de vânzare (dacă este cazul)

Doar articolele cu preț regulat pot fi rambursate, dar, din păcate, articolele reduse nu pot fi rambursate.

Schimburi (dacă este cazul)

Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să-l schimbați pentru același articol, trimiteți-ne un e-mail la officialteomusic@shop.teomusic.ro și trimiteți articolul la adresa: Berceni, IF, 077020, România.

Cadouri

Dacă articolul a fost marcat ca și cadou atunci când a fost achiziționat și livrat direct la dvs., veți primi un voucher cadou pentru valoarea returnării.

După primirea articolului returnat, vi se va trimite voucher-ul cadou.

Dacă articolul nu a fost marcat ca un cadou atunci când a fost cumpărat sau dacă cel care a oferit cadoul a fost expediat la persoana respectivă pentru a vi-l oferi mai târziu, vom trimite o rambursare către persoana în cauză și va fi anunțat de returul dvs.