Livrare & Returnare

Livrare & Returnare
Data intrării în vigoare: 26 Aprilie, 2020

T€O („noi” și „noi”) este operatorul magazinului oficial T€O Music Shop („Website”). Prin plasarea unei comenzi pe site-ul nostru web, veți fi de acord cu termenii de mai jos. Acești termeni sunt furnizați pentru a ne asigura că ambele părți sunt conștiente și sunt de acord asupra acestui aranjament pentru a ne proteja reciproc și a stabili așteptările asupra serviciului nostru.

1. General


Sub rezerva disponibilității stocului. Încercăm să menținem un număr exact de stocuri pe site-ul nostru web, dar din când în când poate exista o discrepanță a stocului și nu vom putea onora toate articolele dvs. la momentul achiziției.

În acest caz, vă vom onora produsele disponibile pentru dvs. și vă vom contacta dacă doriți să așteptați revenirea articolului în stoc sau dacă doriți să procesăm o rambursare.

2. Costuri de transport


Costul de transport este de 20 RON. Plata pentru transport va fi colectată odată cu achiziția.
 Acest preț va fi cel final pentru costul de expediere către client.

3. Returnări


3.1 Returnare pe motivul răzgândirii

Vom accepta cu plăcere returnări din cauză că v-ați răzgândit, atât timp cât o cerere de returnare este primită de noi în termen de 14 zile de la primirea articolului și ne este returnat în ambalaj original, neutilizat și în stare revânzabilă.
Transportul de retur va fi plătit de către client și va trebui să-și aranjeze propriul transport. Odată ce returul este primit și acceptat, rambursarea va fi procesată pentru revendicarea banilor pentru o achiziție viitoare. Vă vom anunța odată ce acest lucru a fost finalizat prin e-mail.
Vom rambursa valoarea articolelor returnate, dar NU vom rambursa valoarea transportului plătit.

3.2 Warranty Returns

Vom onora cu plăcere orice cerere de garanție valabilă, cu condiția ca o cerere să fie depusă în termen de 90 de zile de la primirea articolelor.
Clienții trebuie să plătească în prealabil transportul de retur, cu toate acestea, vă vom rambursa la solicitarea cu succes a garanției.
 La primirea returului articolelor pentru cererea de garanție, vă puteți aștepta ca noi să procesăm cererea dvs. de garanție în termen de 7 zile.

După confirmarea cererii de garanție, veți primi posibilitatea de a alege:

  • banii returnați la metoda de plată
  • un articol înlocuitor (dacă există stoc disponibil)

4. Termeni de livrare


4.1 Timpul de tranzit pe plan intern

În general, transporturile interne sunt în tranzit timp de 3 – 7 zile.

4.2 Timpul de tranzit pe plan internațional

În general, comenzile expediate internațional sunt în tranzit timp de 4 – 22 de zile. Acest interval variază mult în funcție de curierul selectat.

Vă putem oferi o estimare mai specifică atunci când alegeți curierul la finalizarea comenzii.

4.3 Termenul de livrare

Comenzile plasate înainte de ora 18:00 PM vor fi expediate în aceeași zi, în caz contrar, în următoarea zi lucrătoare.
Depozitul nostru funcționează Luni – Vineri de la 10:00 – 18:00, cu excepția sărbătorilor naționale, când depozitul va fi închis. În aceste cazuri, luăm măsuri pentru a asigura reducerea la minimum a întârzierilor de expediere.

4.4 Schimbarea adresei de livrare

Pentru schimbarea solicitărilor de adresă de livrare, putem să schimbăm adresa în orice moment înainte de expedierea comenzii.

4.5 Transport la adresă militară

Suntem capabili să trimitem la adrese militare folosind FAN Courier.

4.6 Articole care nu sunt pe stoc

Dacă un articol nu este pe stoc, vom aștepta ca articolul să fie disponibil înainte de expedierea comenzii. Articolele existente în comandă vor fi rezervate în timp ce așteptăm articolul indisponibil.

4.7 Timpul de livrare depășit

Dacă timpul de livrare a depășit timpul prevăzut, vă rugăm să ne contactați pentru a putea investiga.

5. Urmărirea notificărilor


La expediere, clienții vor primi un link de urmărire (AWB) unde vor putea urmări progresul expedierii lor pe baza ultimelor actualizări puse la dispoziție de FAN Courier.

6. Colete deteriorate în tranzit


Dacă găsiți un colet deteriorat în tranzit, dacă este posibil, vă rugăm să refuzați coletul de la curier și să luați legătura cu serviciul nostru pentru clienți. Dacă coletul a fost livrat fără să fiți prezent, vă rugăm să ne contactați.

7. Taxe și impozite


7.1 Taxa de vânzare

Impozitul pe vânzări a fost deja aplicat la prețul bunurilor, astfel cum este afișat pe site-ul web.

7.2 Impozite și taxe de import

Taxele de import și taxele pentru transporturile internaționale pot fi plătite la sosirea în țara de destinație. Aceste taxe variază în funcție de țară și vă încurajăm să fiți conștienți de aceste costuri potențiale înainte de a efectua o comandă la noi.
Dacă refuzați să plătiți taxe și impozite la sosirea în țara de destinație, produsele ne vor fi returnate pe cheltuiala clienților, iar clientul va primi o rambursare pentru valoarea bunurilor plătite, minus costul transportului de retur. Costul transportului inițial NU va fi rambursat.

8. Anulări


Dacă vă răzgândiți înainte de a primi comanda, suntem în măsură să acceptăm anulări în orice moment înainte de expedierea comenzii.

Dacă o comandă a fost deja expediată, vă rugăm să consultați politica noastră de returnare.

9. Asigurări


Coletele sunt asigurate pentru pierderi și daune până la valoarea declarată de curier.

9.1 Proces pentru colet deteriorat în tranzit

Vom procesa o rambursare sau înlocuire imediat ce FAN Courier și-a încheiat investigația cu privire la revendicare.

9.2 Proces pentru colet pierdut în tranzit

Vom procesa o rambursare sau înlocuire imediat ce FAN Courier a efectuat o investigație și va considera coletul pierdut.

10. Serviciu clienți


Dacă aveți nevoie asistență din partea noastră, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la officialteomusic@shop.teomusic.ro.